when nothing goes right go left

Cha cha
Sitter just nu och tittar på wallander med familjen det är vell slut om ett tag då ska jag nog gå och lägga mig är rätt så trött faktiskt. Men innan så var jag och Maya ute och gick ett varv runt kvällsjön det var kallt,hua. Men innan så red ju jag med mamma och det kom flera regnskurar så jag vart jätteblöt hade ju bara en kofta på mig satt det var ju inte så konstigt att jag vart blöt,förresten så red jag barbacka också det var kul fast Nova var jättetaggad ^^ På onsdag så ska jag Maya och Malin på gatufesten det ska bli kul åka lite karuseller och grejs men jag bloggar mer imorrn så puss & go'natt xoxo Kristine♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Read it or leave it.

RSS 2.0