för världen är du bara någon,men för någon är du hela världen

HEJ HEJ
idag började ju vi dagen med att springa en sväng i skogen et gick bra men på slutet trodde jag att jag skulle dö seriöst trode jag de en det gick bra endå jag kom runt men sen efter det åt vi lunch hemma hos mig sn slappade vi  bara ss ett tag sen vid 3 gick vi hm till kicci och hon bytte om till  stall kläder och sen gick vi ut sen efter ett tag gick vi ner på banan för kicci skulle  träna satt då fotade jag henne medans bilde kommer senare av henne.
en efter dt gick jag he och hela min failg åkte och badade det var as skönd,och nu liggr jag bara och slappa i morron ska jag gå hal 8 till kicci då ska vi gå ut och gå sen komme malin 11 men nu ska jag gå:*
xoxo Maya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Read it or leave it.

RSS 2.0