gatufesten 2012

Tjena jag är sjukt trött sen igår och i natt och har dessutom inte bloggat men det var mycke roligare att vara där än att sitta hemma och blogga. Vi började med att vi 3 (jag.Maya och Malin) åkte ner på dunja och åt pizza sedan åkte vi in till gf och åkte karuseller åt godis lyssnade på rixfm festivalen och hade skitkul vid halv 11 började vi åka hem och vi pratade såg på lite film osv. Och idag så har jag typ blåmärken på ryggen som jag fick när vi åkte virvelvinden elr vad den heter så jag kan typ inte ligga på rygg för det gör skitont:/ kke åker i en sväng på lördan får se! 

Jag red förut en sväng på banan för att mjuka upp henne hon har blitt så stel så Linda följde med ner och hjälpte till kke så sticker jag ut och springer sen annars ska jag bara vara hemma och tat lungt.
xoxo Kristine♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Read it or leave it.

RSS 2.0